Identitate spații comerciale BIGOTTI


27.10.2011
Tipul proiectului: proiect executat
Autor: DE3 grup
Localitate: Bucureşti
Echipa de proiectare: Adrian ROȘCA, Radu RUSU
Alți colaboratori: sc Instal Utilities srl
Client: sc Graftex Prod Com srl
Anul proiectării: 2008
Anul execuției/finalizării: 2010
Suprafața utilă: Unirea Shopping Center -212 mp | Băneasa Shopping City 502 mp | București Bucuresti Mall 187 mp
Fotograf: Șerban BONCIOCAT, Adrian ROȘCA

Bigotti este o marcă de vestimenaţie prezentă din 1999 pe piaţa românescă operând în prezent 24 de spaţii comerciale. În anul 2007 clientul a solicitat o schimbare de imagine a mărcii. Acordând o atenţie deosebită spaţului de vânzare, clientul şi-a propus să comunice valorile mărcii prin amenajarea interioară. Noua identitate a fost implementată pentru prima oară în magazinul din Unirea Shopping Center în anul 2008. Până în prezent au fost deschise 12 magazine conform noului concept de amenajare, cele mai reprezentative fiind cele din Baneasa Shopping City în 2008 şi Mall București în 2010.